wtorek, 9 lipca 2013

Roczek Jagódki

No to mamy za sobą rodzinną imprezkę urodzinową naszej ROCZNEJ JAGODZIANKI


Pogoda dopisała. Cały dzień siedzieliśmy na ogrodzie - był grill, torcik, ciacho... przepyszna woda z miętą i sokiem cytrynowym no i kilka innych trunków :P

 Torcik Jagodowo - Malinowy

Cisto czekoladowe z Truskawkami
  

 Miejsce posiedzenia :D

 Woda miętowo-cytrynowa


Jagódka wybiegała się, w piłkę pograła a nawet w bule z dorosłymi chciała grać - tylko że kulę do buli to dwiema rączkami ledwo niosła, a ja prawie zawału dostałam!!!
 Gra w nogę
 i w bule
 tańce

No i jeszcze kilka fotek z tego cudownego dnia :D
Różana Amelka
 Ja i moje słodkości - Jagodzianka i Karmelka
 Moje 4 córy :D


 No i nasza czwóreczka :D


 Dobrej nocki.............

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...