środa, 9 grudnia 2015

Polędwiczki wieprzowe ze śliwkami, jabłkami i ziemniaczkami.




Tym razem coś na obiad. W związku z tym, że zostałam agentką Talkmarketing i do przetestowania otrzymałam paczkę z Ramą - Rama smaż jak szef kuchni, postanowiłam wykonać jeden z przepisów z książki Talk Agenta. 

 Składniki:


2 cebule pokrojone w piórka
8 małych ziemniaków pokrojone w kawałki
2 jabłka pokrojone w ósemki 
400 g śliwek (ja dałam połowę)
2 duże polędwiczki
ok 60 ml Ramy
pół pęczka posiekanej pietruszki
2 ząbki czosnku
1 gałązka rozmarynu, sól i pieprz 


Sposób przygotowania:


Na patelnię dodać ramę, podgrzewać do momentu aż znikną pęcherzyki, wpłożyć mięso i obsmażyć z każdej strony.


Do brytwanki włożyć mięsko, czosnek, ziemniaki, śliwki i cebulkę. Posolić  i popieprzyć.
Dodać około pół szklanki wody.


Wstawić do rozgrzanego piekarnika do 180 stopni. i piec ok 45 minut. 


Wyjąć z piekarnika i dodać pokrojone jabłka. i włożyć spowrotem do piekarnika na ok 15 minut. 




Po określonym czasie wyjąć z piekarnika i posypać natką :) Smacznego


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...