środa, 8 czerwca 2016

Brownie z mascarpone i truskawkami

Sezon truskawkowy trwa :D Tym razem zaszalałam z truskawkami i stworzyłam takie oto ciacho (przepis znalazłam w kuchnia i kropka)


Brownie z mascarpone i truskawkami




Składniki:
Ciasto:
250  g masła
3 tabliczki gorzkiej czekolady
4 łyżeczki kakao
400 g cukru pudru (dałam troszkę mniej)
6 jaj
200 g mąki

Krem:
serek mascarpone - opakowanie 250 g
150 g cukru pudru (dałam troszkę mniej)




Przygotowanie :)

1. Do rondelka wkładamy masło i rozpuszczamy razem z małymi kawałkami czekolady
2. Do miski przelewamy przestudzoną masę czekoladową, dodajemy  kakao, cukier puder. Mieszamy mikserem.
3. Dodajemy partiami jajka i mąkę wciąż mieszając
4. Ciasto przelewamy do tortownicy (posmarowanej masłem, obsypanej np kasza manną lub wyłożonej papierem) Pieczemy w temp 180 stopni ok 35-40 min. Studzimy.
5. Serek mascarpone ucieramy z cukrem pudrem.
6. Truskawki, myjemy, suszymy i kroimy jak na zdjęciu :)
7. Ciasto smarujemy serkiem, układamy truskawki i delektujemy się smakiem :)





Pycha...:P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...