czwartek, 9 czerwca 2016

Stovit - dżem naturalnie owocowy.

Kolejna pyszna, słodka kampania od Streetcom. Tym razem miałam, zarówno ja i moja rodzina, przyjemność spróbować dżemów Marki Stovit.


Producent informuje nas :

"Ciut cukru, owoców, że ho, ho! - to właśnie Naturalnie owocowe.

Naturalnie owocowe zawierają tylko to, co dla zdrowia dobre. To pyszny mix owoców z dodatkiem soku z cytryny i aceroli, w którym nie znajdziesz syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów, barwników i sztucznych aromatów. Wysokiej jakości skład, jak również krótki proces przetwarzania, gwarantują zachowanie dużych kawałków owoców, niską kaloryczność oraz to, co w owocach najlepsze – smak prosto z natury.

Naturalnie owocowe to aż 70% owoców i tylko 26% cukru


Do wyboru mamy aż 5 smaków:

Tradycyjny (przynajmniej dla mnie) TRUSKAWKOWY - już pochłonięty w całości :D


WIŚNIOWY 


BRZOSKWINIA Z MARAKUJĄ (pozytywnie mnie zaskoczył, kawałki owoców, płynny, smaczny choć jak dla mnie ciut za słodki)


CZTERY OWOCE - duże kawałki owoców (całe wisienki, czuć smak porzeczek)


OWOCE LEŚNE



Wypróbowałam 3 smaki: truskawka, brzoskwinia z marakują i cztery owoce. Każdy z nich smaczny, z dużymi kawałkami owoców. Dzemy brzoskwiniowe innych firm szybko traciły smak i miałam wrażenie, że sfermentowały. Ten zaskoczył mnie pozytywnie ! Słodki, ale idelanie sprawdził się jako dodatek do porannej owsianki :)


Trochę płynne i czasem "uciekały nam z kanapek"



Cztery owoce mają bardzo dużo owoców w sobie, duże kawałki, wyczuwalny smak wiśni i czarnej porzeczki 



Polubiłam i na pewno będziemy kupować :D

Dziękujemy Streetcom za smaczną kampanię!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...