piątek, 22 lipca 2016

Kolejne lata razem....


2 lipca 2016 r. Królowa obchodziła swoje 4 urodziny

Zawsze wiedziałam, że będę miała 2 córki. Skąd? Nie mam pojęcia...Może to kobieca intuicja? Przeznaczenie? Wszelkie wróżby i inne zabobony wskazywały mi dwie córeczki. Gdy pewnego dnia, będąc w ciąży z Jagodą, usłyszałam od mojej ginekolog, że chyba będzie syn, "przyjęłam" tą wiadomość. W głębi serca jednak wiedziałam, że brzuszku kryje się kolejna dziewucha. 

I tak oto 2 lipca 2012 r., w dzień swoich imienin, w tempie ekspresowym pojawiła się na świecie Ona - Królowa! Zawirowała naszym światem...i do dziś tak się w czwórkę wspólnie kręcimy. 



Znaczenie imiona Jagoda ....Osoba o imieniu Jagoda jest bardzo żywotna, ma wiele sił witalnych i jest pełna optymizmu. Przebojem idzie przez świat, niczego się nie bojąc ani przed niczym się nie uchylając!

No właśnie stety lub niestety ten opis sprawdza się u nas w 100%. Wybierając imię nie miałam pojęcia jaka Ona będzie. Czy imię na prawdę opisuje charakter danej osoby? No w tym "przypadku" nie mogę się nie zgodzić z większością opisu. 

No a to stwierdzenie mówi o niej wszystko:

Nigdy nie lubi ustępować innym, ale kiedy widzi, że nie ma racji, nie ma problemu, by się do tego przyznać, co jest dowodem na jej obiektywizm i poczucie sprawiedliwości. 
W domu jest bardzo niezależna i nie pozwala, by ktoś inny poza nią dzierżył stery. -   
 i nad tym niestety najbardziej ubolewamy _ BO KRÓLOWA JEST TYLKO JEDNA! 

Czasem ciężko nad nią zapanować, ale kocham ją całym serduchem i życzę jej wszystkiego co najlepsze. By w przyszłości stała się wrażliwą, pogodną i doceniającą życie spełnioną kobietą! 

STO LAT KOCHANA CÓRECZKO









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...