poniedziałek, 1 października 2018

Kocham tylko tak. Kate Sterritt



Autor: Kate Sterritt
Tytuł: Kocham tylko tak
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron:

Opis wydawnictwa
Piękna i wzruszająca historia o wychodzeniu z ciemności i próbie pogodzenia się z tym, co już nie wróci.
Emerson Hart poznała Merekiego, kiedy miała zaledwie dziesięć lat. Połączyła ich wielka przyjaźń, która z biegiem czasu przerodziła się w miłość. Kiedy dziewczyna dorosła, pewnego dnia utraciła wszystko, co było jej drogie, a Mereki nie był już chłopcem, którego pokochała.
Emerson nie może zrozumieć, dlaczego wszystko się tak zmieniło. Wtedy w jej życiu pojawia się Josh, który przypomina jej Merekiego. Serce Emerson zaczyna się otwierać, chociaż wydawało się, że tylko jeden chłopak ma do niego klucz. Ten, którego naprawdę kochała.
Ta historia trafi prosto do Waszego serca. To opowieść o dojrzewaniu, wybaczaniu i odnajdywaniu siebie, kiedy wydaje się, że wszystko jest już stracone.



***



"Niczyje życie nie jest czarno białe. Wszyscy mamy swoje szare strefy - niepewność, wady, niedoskonałości, tajemnice. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i w tym kryje się piękno."

Pochłonęła mnie ta historia... Choć od początku drugiej cześć podejrzewałam co się stanie, to i tak mnie to rozwaliło. Może po prostu jestem płaczliwa, za szybko się wzruszam, nie wiem. 


Dopóki nie przeczytałam tego, czego się spodziewałam miałam cichą nadzieję że może jednak ...Choć czyż nie takiego ostatecznego zakończenia oczekiwałam? Sama nie wiem…

Piękna wzruszająca historia o tym, jak trudno odnaleźć zagubione szczęście i miłość. 
To opowieść o tym, że najważniejsze w życiu jest to, by mieć wokół siebie ludzi, którzy pomagają oraz wspierają, a nie działają na nas destrukcyjnie. Ważne by żyć zgodnie ze swoją pasją, robić w życiu to co nas uszczęśliwia.


"Jeśli zbudujesz wieżę życia z rzeczy, które cię uszczęśliwiają, twoje życie będzie pełne barw i światła, ale jeśli zlekceważysz swoje pasje i nie będziesz inwestować w odpowiednie rzeczy i odpowiednich ludzi, życie będzie płaskie i nudne. Będziesz żyć w ciemnościach. "



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...