czwartek, 11 października 2018

Przebudzenie Olivii - Elizabeth O'Roark


Przebudzenie Olivii



Autor: Elizabeth O’Roark
Tytuł: Przebudzenie Olivii
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 432

Opis wydawnictwa
Uzależniająca opowieść o tajemnicy i pożądaniu, które nie powinno mieć miejsca
Will Langstrom jest trenerem żeńskiej grupy biegaczek. Mężczyzna musiał porzucić marzenia o zawodowej wspinaczce górskiej i zająć się podupadającą farmą po zmarłym ojcu. Zdecydowanie nie potrzebuje takich kłopotów jak romanse – tym bardziej z uczennicami.
Olivia Finnegan to twarda i zbuntowana, młoda dziewczyna, dla której stypendium sportowe na Uniwersytecie w Colorado jest ogromną życiową szansą. Skrywa jednak tajemnicę, która jeżeli wyjdzie na jaw, może ją zniszczyć. Kilka razy mówiła o swoim problemie innym, ale oni nie chcieli jej słuchać, dlatego teraz nie mówi o tym nikomu. Czasami tak jest lepiej.
Will na początku traktuje dziewczynę z rezerwą lecz po jakimś czasie zmienia swój stosunek do niej. Postanawia jej pomóc – chce przebudzić Olivię. Nie bierze pod uwagę jednego – pożądania, które nie daje mu spokoju. Wtedy sprawy się komplikują…




***
To jest jedna z tych książek, po której skończeniu żałowałam, że już się skończyła. To jest jedna z tych książek, po której miałam tzw. kaca książkowego. Z jednej strony chciałam ja skończyć, a z drugiej nie chciałam.
Po kilku pierwszych stronach wiedziałam, że będę ją czytać kartka po kartce i będę zła, że muszę ją odłożyć, by jak najnormalniej w świecie zająć się domem, pracą….

"Przebudzenie Olivii" to historia młodej biegaczki, studentki i jej trenera. Zarówno Will jak i Olivia mają za sobą trudną przeszłość, mają pasję, której nie mogą w pełni realizować. Początki ich znajomości nie są miłe – jest to typowa relacja Hate – Love.

„Wparowała do tego pokoju niczym modelka na wybiegu, cała opalona, z nogami do samej szyi, wielkimi, zielonymi oczami i wszystko wiedzącym uśmiechem. taka dziewczyna stwarza problem samym swoim istnieniem, po czym rozmyślnie go tylko eskaluje.”

Już na początku opowieści dowiadujemy się o tym, że młoda zdolna dziewczyna została wyrzucona z poprzedniej uczelni za pobicie kolegi. Dlaczego do tego doszło? Skąd w niej tyle agresji? Najchętniej spędzałaby czas sama, nie mając przyjaciół. Jej pasja to bieganie, jest w tym świetna. Tylko czasem przychodzą takie dni, w których ciało odmawia jej posłuszeństwa, jest przemęczone, poranione, a jej dusza zniszczona. To powoduje, że Olivia jeszcze bardziej zamyka się w sobie. Wkrótce jej trener odkrywa sekret jej zmęczenia i postanawia jej pomóc.

„ Na co dzień jest przepiękna, ale w tej chwili, z wyrazem ufności i spokoju, wygląda urzekająco. Uwierzyła, że ja jej nie skrzywdzę i pomogę jej z tego wyjść…. jakoś się uporam z moimi demonami. Bo jedyne, na czym mi zależy, to pomóc jej uporać się ze swoimi.”

W miarę spędzania wspólnie czasu, zaczyna rodzić się między nimi uczucie. Według Willa jest to zakazane uczucie – on mógłby stracić pracę i nie mieć pieniędzy na utrzymanie farmy i rodziny, ona mogłaby stracić stypendium  i szanse na karierę.

„Wychodzę …pełen poczucia winy … Marzyłem o tej chwili. Powinienem szaleć z radości, że spełniły się moje fantazje, ale daleko mi do tego. Bo teraz, kiedy spróbowałem, jak to jest być z nią, nigdy w życiu sobie nie wybaczę, że to odrzuciłem.”

W książce pojawia się również wątek sensacyjno – kryminalny. Fabuła w całości trzyma w napięciu, wciąż czekałam na rozwinięcie sytuacji. Czy uda im się w końcu być razem? Czy może jednak ułożą sobie życie z kimś innym, kto według nich bardziej do nich pasuje?

„Nikt nie zna jej lepiej ode mnie. Nikt nie wie, jaka naprawdę jest krucha i jak pełna słodyczy. Tylko ja to wiem. I mimo ciągłych kłótni między nami nie ma dwóch innych osób na tej sali tak stworzonych dla siebie jak my dwoje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...