środa, 3 października 2018

Zapomnij o mnie. K.N. HANER





Autor: K.N. HANER
Tytuł: Zapomnij o mnie
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 407

Opis wydawnictwa
Pierwszy gorący tytuł New Adult od bestsellerowej autorki K. N. Haner!
Przeprowadzka do Nowego Jorku jest dla 28-letniego Marshalla szansą na odcięcie się od dawnego życia i błędów, które popełniał w młodości. Nowa praca, nowe miejsce, nowe życie. Kiedy Marshall dowiaduje się, że para studentów szuka współlokatora, nie zastanawia się długo i w ten sposób poznaje piękną Sarę.
Dziewczyny nie odstraszają tatuaże i groźny wygląd Marshalla, wręcz przeciwnie, zaczyna go prowokować i budzić w nim uczucia, których nie wzbudziła w nim dotąd żadna kobieta. Okazuje się jednak, że Sara skrywa wiele sekretów i że wkrótce wciągnie Marshalla w niebezpieczną grę.
Odkrywając kolejne tajemnice Sary, chłopak szybko zrozumie, że dziewczyna jest na krawędzi i że potrzebuje pomocy. Jednak w tej grze pozorów i sekretów nie będą sami.
Czy dziewczyna, która rozpaliła jego ciało, zdobędzie też jego serce?
 ***



Nie bez przyczyny K.N. Haner nazywana jest królową dramatów. Czytałam już jej serię o Morfeuszu, także wiedziałam czego mogę się spodziewać. A czego dokładnie? Nieprzewidywalnego zakończenia … możemy się domyślać cóż może się przydarzyć, ale na pewno nie wpadniemy na taki finał jaki zgotuje nam autorka.

"Zapomnij o mnie" to dramat połączony z romansem ze sporą dawką erotyzmu. Jest to historia pełna bólu, smutku, samotności. Z początku mnie nie zachwyciła,  gdy przebrnęłam przez pierwsze kilka rozdziałów nie mogłam przestać jej czytać. Jest to opowieść o dwójce ludzi, którzy są totalnie zagubieni w swoim życiu. Zarówno Marshall jak i Sara nie mają prostego życia, ba powiedziałabym, że ich życie to jedno wielkie bagno.

„Nienawidziłem swojego życia, odkąd zacząłem dojrzewać. Nigdy nie chciałem być złym chłopcem. Wręcz przeciwnie. Nie chciałem wegetować. Nie chciałem zmieniać się w zimny kamień. To mnie przerażało. Empatia, dobroć, miłość, przyjaźń – te pojęcia znałem tylko z teorii. Wybudowałem wokół siebie mur, który zaczął mnie przytłaczać. Błądziłem. Szukałem światła, ale nie było wokół mnie osób, które przeprowadziłyby mnie przez gęstą mgłę. Byłem sam. Zupełnie sam.”

Marshall to chłopak, który po ciężkich przeżyciach z lat młodości, postanawia opuścić rodzinną miejscowość i rozpocząć nowe życie. Jest mężczyzną, z którym chętnie związałaby się nie jedna dziewczyna. Przystojny, wysportowany, wytatuowany, wydaje się taki „normalny”. Ale to tylko pozory. Przez błędy młodości pokutuje za życia, które pozbawione jest szczęścia, miłości, bliskości … Przenosi się do w Nowego Jorku, zaczyna pracować, wynajmuje mieszkanie z parą studentów i tam poznaje Ją – Sarę. Dziewczynę wyluzowaną, uśmiechniętą, lubiącą zabawę, kuszącą do granic możliwości. Między nimi bardzo szybko zaczyna iskrzyć. Naprzemienne wybuchy namiętności oraz złości, to jest to co łączy tą dwójkę i powoduje, że czytając książkę robi się nam gorąco.

„Nikt nie nauczył mnie jak kochać kogoś z kim łączy cię wszystko, a dzieli cały świat.”
„Sara … była zagadką. Pokusą. Grzechem, który mnie kusił i nie potrafiłem wybić sobie jej z głowy.”
„To nie było zwykłe zauroczenie czy fascynacja. Kochałem ją. To było toksyczne. Zakazane. Niemoralne. To było jak trucizna, od której się uzależniłem.”

Czy dwoje ludzi z tak popapranym życiem może być razem  i żyć szczęśliwie? A co jeśli w tym życiu są ludzie, którzy zrobią wszystko by ich rozdzielić? Czy dla dobra innych będą potrafili zrezygnować z miłości? Czy osoby, które widzimy na pierwszy rzut oka są takie jak nam się wydają? Czy to tylko przywdziana maska  i jeden wielki teatr? Cóż się zdarzy, gdy pojawi się „ta druga”?

„Zapomnij o mnie” to książka, która pokazuje nam jak życiowe błędy lub źle podjęte decyzje potrafią zniszczyć życie. Jest to książka o tym, że warto szukać wokół siebie ludzi, którzy drobnym gestem, zrozumieniem, byciem blisko pozwolą nam uwierzyć w siebie. Ukazuje nam to, że zawsze jest możliwy powrót na dobrą drogę, jeśli ma się w życiu kogoś lub coś co nam ją wskaże.

„Każdy z nas musi znaleźć swoją drogę, swój kompas, by iść ścieżką, która prowadzi we właściwym kierunku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...