wtorek, 4 grudnia 2018

BANG - E. K. Blair


BANG


Autor: E. K. Blair
Tytuł: Bang
Seria: Czarny Lotos


Wydawnictwo: Niezwykłe
Ilość stron: 400


Opis wydawnictwa: 

Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności.
Ale ja nie jestem niewinna.
Już od dawna.

Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń.

To wszystko odeszło.
Przepadło.
Nigdy nawet nie miałam wyboru.
Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym „co by było, gdyby”…
Ale z tym już koniec.
Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.

Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce.

***

Bezdech…
Napięcie mięśni…
Ciarki na plecach…
Ucisk w klatce piersiowej…

BANG

Mętlik w głowie…

Żeby coś powiedzieć o tej książce, trzeba nabrać dystansu, złapać oddech, pozwolić opaść adrenalinie i na nowo dotlenić organizm. To nie jest historia lekka i przyjemna. To NieZwykła historia pełna mrocznych sekretów, bólu, nienawiści, tęsknoty i chęci zemsty. To wciągający thriller pełen brutalnych scen seksu. Ile tu emocji! Ta książka jest obrzydliwie dobra. Czytając nie mogłam zrozumieć postępowania głównej bohaterki. Autorka przeplatając przeszłość z teraźniejszością powoli odkrywa karty i wyjaśnia tak silną chęć zemsty.

„Wszystko zostało mi ukradzione.
Moja niewinność.
Moja wiara.
Moje dzieciństwo.
Moja ufność.
Mój ojciec.
Moja przyszłość.
Wszystko.”

Krok po kroku zaczynamy rozumieć, czym kieruje się główna bohaterka. Czytając miałam wciąż nadzieję, że się opamięta, że zrozumie, że wybaczy, że zapomni, że zacznie żyć i kochać!


"To właśnie ten moment, kiedy zdajesz sobie sprawę, że nadzieja i marzenia są tak samo durne jak bajki." 


To zakończenie … BANG … cisza … ECHO




p.s. całe szczęście Echo czeka na półce, także wybaczcie lecę czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...