środa, 12 grudnia 2018

ECHO - E.K. Blair


ECHO



Autor: E. K. Blair
Tytuł: Echo
Seria: Czarny Lotos
Wydawnictwo: Niezwykłe
Ilość stron: 334








Opis wydawnictwa: 

Podobno najdłuższe zarejestrowane echo rozbrzmiewało siedemdziesiąt pięć sekund, ale zapewniam cię, że tym razem potrwa to o wiele dłużej. Ogłuszający huk stłumił wszystkie dźwięki i pogrążył otaczający mnie świat w ciszy, pozwalając, by echo zniszczeń przetrwało znacznie, dłużej niż było to zamierzone.
To echo będzie podążać za mną wszędzie, niszcząc mnie… i niszcząc ciebie.

Chcesz odpowiedzi?

Ja też.


***
Myśleliście, że Bang to świetna książka? - Nic bardziej mylnego! Była "obrzydliwie dobra". Ale to, co dzieje się w Echo... to jeszcze większy szok i zaskoczenie. Spodziewaj się niespodziewanego. Nie zakładaj, że wiesz co będzie dalej. Daj się pochłonąć lekturze. 


Po przeczytaniu Bang, od razu musiałam sięgnąć po tę część. Pozostawiona z okrutnym mętlikiem w głowie, nie mogłam się doczekać tego, co będzie dalej. Jak potoczą się losy Elizabeth, a może Niny.

 




W głowie miałam milion pytań:

Czy Elizabeth poradziła sobie ze stratą dwóch najbliższych jej osób?


"Miałam nadzieję, że następstwa tego, co się stało, powoli odejdą w niepamięć wraz z echem wystrzału."

Czy miała siłę by żyć dalej?


"został po mnie tylko popiół, więc wstrzymajcie oddech, bo powiew wiatru może porwać mnie i unieść w nicość"

Czy wyjdą na jaw skrywane przez nią tajemnice?
Czy okaże się, że inni też mieli coś do ukrycia?


"To, co w danym człowieku najprawdziwsze, zawsze jest też najbardziej odpychające."







Początek drugiej część jest spokojny powiedziałabym, że nawet depresyjny. Elizabeth stara się żyć, a może prościej powiedzieć egzystować. Opłakuje, ukochane przez siebie osoby, których już nigdy nie zobaczy. Udaje żałobę po mężu, którego nienawidziła. Postanawia, wyjechać i wtedy akcja na nowo przybiera tępa. I już wiemy, że jesteśmy w domu, że autorka wcale nie zwolniła i nie odpuściła. Odkrywa kolejne karty intrygi, która rozpoczęła się dużo wcześniej niż Elizabeth myślała. Kto brał udział w spisku? Komu można ufać, a komu już nie? Kto jest wrogiem, a kto przyjacielem?

E. K. Blair, przez całą książkę trzyma nas w napięciu, żeby na sam koniec pozostawić z kolejnym pytaniem: ale jak to?

Jest to niezły thriller pełen brutalnych i erotycznych scen. Nie jest to lektura, dla tych którzy boją się czytać o realnie opisanych scenach gwałtu, bicia i samookaleczenia.  

Polecam. Daję tej pozycji dobre 9/10. I z niecierpliwością czekam na kolejną część.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...