wtorek, 28 maja 2019

Architektura uczuć - Meg Adams






Autor: Meg Adams
Tytuł: Architektura uczuć
Wydawnictwo: Niezwykłe
Ilość stron: 361


Opis wydawnictwa: 




Kiedy David Arnaud, światowej sławy architekt, przyjeżdża do Polski, aby zrealizować prestiżowy projekt, nawet nie podejrzewa, że ta wizyta na zawsze odmieni jego życie. Niezdolny do miłości i nieskory do kompromisów mężczyzna zostaje zmuszony do współpracy z odważną i zadziorną Oliwią. Początkowa niechęć przeradza się w zmysłową grę o dominację, nie tylko na płaszczyźnie zawodowej. David jednak skrywa tajemnicę, która może sprowadzić na nich śmiertelne niebezpieczeństwo. Wplątany przez przyjaciela w brudne porachunki, nieświadomie stawia na szali życie zarówno swoje, jak i Oliwii.
Czy dwie skrzywdzone dusze będą w stanie pokonać przeciwności losu? A może skrywane sekrety, sprawią, że wszystko runie niczym domek z kart?



***




Kolejna, świetna, debiutancka powieść polskiej autorki jaką miałam okazję przeczytać. Kiedyś, przyznam się bez bicia, czytałam tylko pozycje zagranicznych autorów. Od jakiegoś czasu wydawnictwa nie boją się i wydają powieści naszych rodaczek. I powiem Wam, że ja jestem pod ogromnym wrażeniem.

 
Architektura uczuć to wciągającą historia, pełna zwrotów akcji! Thriller okraszony erotyką! Ostry język, niebanalne sceny, piękne krajobrazy i zabytkowy Kraków. Morderstwa, niewyjaśnione zagadki, policyjne śledztwo! Koniecznie musicie przeczytać!

Trzy skradzione życia, dwa złamane serca, jedna Architektura uczuć!

David Arnaud to przystojny, genialny w swoim fachu architekt. Niestety jego przeszłość nie jest kolorowa, a kontakty z kobietami są „chwilowe”. Wykorzystany w przeszłości, nie planuje ponownie poddać się uczuciu miłości. W jego pamięci tkwi pewna Ruda dziewczyna z dzieciństwa, której skradł jeden pocałunek i która pozostawiła go ze złamanym sercem!
 
wylądowałem przy tych samych polach, przy których podczas jednego letniego wieczoru drobny rudzielec wniknął głębiej do mojego serca, niż chciałem wtedy przed sobą przyznać. Zatrzymałem samochód i spojrzałem przez okno na słoneczniki. Żółte połacie falowały na wietrze. Były dla mnie synonimem porażki.”

Czy to wpłynęło na to jak później traktował kobiety? Czy jednak wpływ na jego zachowanie miał ktoś inny?

"... byłem przekonany, że właśnie tak wygląda miłość. Pełna wybuchów namiętności, spełniania zachcianek i oczekiwania na kolejne spotkanie. Teraz wiedziałem, że to uczucie było naznaczone kłamstwami, zdradą i manipulacjami."


Oliwia Wróblewska, młoda, zadziorna, początkująca pani architekt. Dostaje szansę od losu i ma uczestniczyć w spektakularnym projekcie – jednak jest jeden minus – musi współpracować z Davidem, który już kiedyś ją zawiódł. Czy będzie potrafiła schować swoją dumę i nienawiść do kieszeni i postawić pracę ponad uczucia? Czy jej tragiczna przeszłość, która czai się w każdym śnie pozwoli jej znaleźć szczęście? Kto okaże się jej bliski, komu może ufać a kto na t0 zaufanie nie zasługuje?

Nigdy nie ufaj nikomu w stu procentach”

 
Gdy ta dwójka zranionych ludzi znajdzie się w jednym pomieszczeniu – sami poczujecie tą chemię, odczujecie iskry namiętności a na waszych rekach pojawi się gęsia skórka.

"Atmosfera gęstniała, sprawiając, że brakowało mi powietrza. Wariowałam. Z każdą chwilą David pochłaniał mnie bardziej, pozbawiając tchu. Wyssał ze mnie rozsądek. Bałam się, że w końcu utonę w tym dziwnym uczuciu, a moje serce zostanie roztrzaskane na drobne kawałki."


Czy oboje będą potrafili ukryć swoją przeszłość?
Czy przeszłość sama wyjdzie z ukrycia w nieodpowiednim dla nich momencie?
Czy los po raz kolejny ich rozdzieli?
Czy w końcu rozstąpią się czarne chmury i wyjdzie słońce?





Jeśli jesteście chętni przeczytać pierwszych kilka rozdziałów książki to zapraszam was TU i TUTAJ




Dziękuję Wydawnictwo Niezwykłe za egzemplarz książki. 




A Tobie Meg jeszcze raz szczere gratulacje! - FACEBOOK AUTORKI




 Zapraszam Was na booktrailer książki 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...