niedziela, 28 września 2014

Pancakes

Moje pierwsze Pancakes :)



Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 2 jaja L
  • 1 duży kubek mleka (ok 1,5 szklanki)
  • 2-3 łyżki rozpuszczonego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/3 szklanki cukru pudru
  • szczypta soli
Sposób przygotowania:


Mąkę przesiałam przez sitko dodałam do niej cukier puder (również przesiany), proszek do pieczenia i sól. Jajka roztrzepałam i  pomieszam z mlekiem. Dodałam mąkę wymieszaną z resztą składników i na sam koniec ostudzone rozpuszczone masło. Odstawiam na 15 -20 minut. Ciasto ma być jak gęsta śmietana.

Pancakes smażyłam na suchej patelni teflonowej, bez dodatkowego tłuszczu, na średnim ogniu, tak aby dać mu szansę aby wyrosło. Gdy na wierzchu widać dużo bąbelków należy delikatnie przewrócić na drugą stronę.

Smacznego





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...