wtorek, 4 czerwca 2013

Długi weekend..

Długi weekend minął nam bardzo przyjemnie i rodzinnie. na kilka dni stałam się "matką" 4 dzieci - jak to mówię naturalnie urodzone - 2 szt i podrzucone - 2 szt - czyli moje ukochane siostrzenice.

5 dni wspólnych rodzinnych spacerów, zabaw, zakupów, gotowania, sprzątania i filmów oglądania :D

Dzień Dziecka przywitał nas nieciekawą pogodą, ale miłe zaskoczenie po godzinie 12 zrobiło się cieplutko ...wybraliśmy się z babcią na spacerek i zakupy - był obiadek - heh w IKEA - tak sobie zażyczyły dzieci i potem lody dla ochłody.

Popołudnie spędziliśmy na ogrodowych szaleństwach na trampolinie i budowaniu pałaców piaskowych w piaskownicy - ślizganie i bujanie to też fajna zabawa.

No to kilka(naście)  fotek z tego udanego dnia :D
Amelka 
 w pisakownicy
 pokazuję ząbki
 daj mi - ja też chcę okulary
 Jagódka z mamunią
 A tu z tatusiem
 szczery uśmiech
 wariacje na trampolinie
 wrrrrrrr kto się boi?
 skaczę do nieba
 juhuuuuuu jadę
 Tata też lata....
 No i mama czyli ja :P


Życzymy wszystkim miłego dnia :D

3 komentarze:

  1. no i świetne zdjęcia - Dzień Dziecka udany ! - zobaczyła i skomentowała ciotka Baśka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...