wtorek, 25 czerwca 2013

tyle lat minęło jak jeden dzień.............

Dokładnie 8 lat temu - powiedzieliśmy sobie TAK i rozpoczęliśmy wspólną drogę życia.................................
" Wszystko wokół się zmienia, nawet Ty.
Nasze wspólne marzenia to My.
Małe i duże problemy
przeżyjemy, to nic dla nas.
Razem wszystko przetrwamy,
nawet złe dni.

Chcę tu zostać i zawsze z Tobą być
nawet kiedy będzie źle.
Chcę tu zostać, bo bez Ciebie to
nie mam siły, by dalej żyć. "

Sesyjka zdjęciowa z Parki Oliwskim w Gdańsku - z naszymi najbliższymi :D
MY









 Mamusia (w środku), teściowa (po jej lewej) i cioteczka: - chwilka na papieroska :P

 Ja- czyli panna młoda :P, siostra (po mojej lewej) i świadkowa (po prawej) - moje dwie najbliższe sercu babeczki :D

 A ja się tu schowam i nigdzie nie idę:

Buziaki, całuski, pozy , uśmieszki.......







 Moje chrześniaczki - jakie malutkie :D


a nasze wspólne chwile trwają w szczęściu nadal w rytm piosenki cyt:

 
"A ja będę Twym aniołem,
Twą radością, smutkiem, żalem,
Będę gwiazdą na twym niebie,
Będę zawsze obok ciebie 

Jak wytłumaczyć Tobie mam,
Że jesteś wszystkim tym co mam,
Tym co jest dobre i co złe,
Uwierz tak bardzo ...
 KOCHAM CIĘ  "

4 komentarze:

  1. pięknie :) ): Wszystkiego najlepszego od cioteczki Bacha-Kokoszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. haha ja już wszystkie kolory włosów miałam na głowie - no i lata niestety lecą - wtedy byłam jeszcze młodaaaaaa :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...