poniedziałek, 2 marca 2020

Tron Prawdy - Pepper Winters


Tron Prawdy – Pepper Winters




Autor: Pepper Winters
Tytuł:  Tron Prawdy
Seria: "Truth and Lies Duet"
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 12.02.2020 r.
Opis wydawnictwa:

 

Dalsze losy bohaterów „Korony kłamstw”

Elle jest w niebezpieczeństwie. Porwana przez Grega nie wie, co ją czeka. W jego oczach widzi tylko opętanie i szaleństwo, które zaczynają ją coraz bardziej przerażać. Musi pogodzić się z myślą, że nikt jej już nie odnajdzie. Ani David, ani ojciec. Ani nawet Penn.
Penn nie może znieść myśli, że Elle nie chce go znać. Zapętlił się w sieci kłamstw i oddałby teraz wszystko, żeby tylko móc powiedzieć jej prawdę. Musi odnaleźć dziewczynę za wszelką cenę. Tylko czy prawda wystarczy, aby móc odbudować jej zaufanie? I czy w ogóle jest szansa, że jeszcze ją zobaczy?”


 



Jeśli nie czytałaś Korony Kłamstw to koniecznie musisz nadrobić zanim przeczytasz tę recenzję. Tutaj zapraszam na recenzję pierwszego tomu KORONA KŁAMSTW

Zakończenie pierwszej części pozostawiło nas w zawieszeniu.
Czy Elle zaufała sercu, posłuchała rozumu, czy zdradziła tego, którego kocha?



...wszystkie kłamstwa wyszły na jaw. I to do mnie należała decyzja, czy zechcę okazać mu zaufanie, czy zdradę”


 
Elle po ucieczce z bankietu wraca do domu i w miejscu, w którym powinna czuć się bezpiecznie zostaje porwana przez osobę, która była blisko niej od zawsze. Jej porywaczem okazuje się Greg. Odrzucony, pozbawiony możliwości przejęcia imperium Belle Elle zdolny jest zrobić wszystko by „odzyskać urojoną miłość i własność”. Elle jest twarda, próbuje walczyć, przemówić mu do rozsądku. Czuje, że prawdopodobnie jest zdana na siebie, że szanse na to by ktoś ją odnalazł są nikłe. Elle postanawia zagrać w grę, którą rozpoczął Greg. Tylko kto w tej grze wygra? Kto jeszcze dołączy do rozgrywki? Czy będzie jeden czy wielu przegranych?





W tej części Pepper Winters stanowczo przyspiesza z akcją. Wyjaśnia się wiele tajemnic. Penn pragnie odnaleźć Elle i przyznać się kim jest i skąd ma naszyjnik należący do Elle. kłamstwa nie dają mi już siły. Za to mnie jej pozbawiają. Pozbawiają mnie jej. Uciekła ode mnie. Uciekła zanim zdołałem powiedzieć jej prawdę.”

 

Czy w świecie pełnym kłamstw jedno wyjawienie prawdy może coś zmienić?  

Penn i Elle nie wiedzą co jest prawdą, a co kłamstwem. Czy będą potrafili sobie zaufać? Czy każde wypowiedziane zdanie będzie miało drugie dno? Kłamstwa przenikają prawdę. Przekręcają słowa do tego stopnia, że fałsz jest bardziej prawdziwy niż rzeczywistość. Ta część jest bardzo emocjonalna. Penn i Elle walczą ze sobą. Kochają się, ale żadne z nich nie chce się do tego przyznać. Jednocześnie się nienawidzą i próbują z tym uczuciem walczyć. Miłość czy nienawiść, które z tych uczuć będzie silniejsze?


"Zaryzykowałem i spojrzałem na nią.
Popatrzyliśmy sobie w oczy - ogień i siarka.
Namiętność, pożądanie i odrzucenie.
Tyle odrzucenia.
Patrzyła na mnie, jakbym był nie wart przebywania w jej towarzystwie,

chociaż ocaliłem jej życie."



Jest pewna scena w tej książce, opis zbliżenia... Nie jest wulgarna, nie ma tam przesadnie wymyślnych pozycji. To zwykły sex, ale czytając ten fragment po raz pierwszy w życiu musiałam w trakcie odłożyć książkę. Złapać oddech. Opis był tak naelektryzowany emocjami. Pożądanie wylewało się z każdego zdania. Łapałam oddechy razem z nimi, czułam ich dotyk, pragnęłam ich zjednoczenia. To było takie realne, jakby stali obok. Czułam tą chemię jakbym była ich częścią. To było piękne.




"Zdejmowałam z niego nie tylko ubrania.
Zdejmowałam jego przeszłość.
Ściągnęłam jego kłamstwa i półprawdy.
Kawałek po kawałku odsłaniałam mężczyznę,

którego istnienie przeczuwałam.
Kogoś miłego, ale bezwzględnego.
Wspierającego, lecz zaborczego.
Inteligentnego i porywczego.
Był aniołem i potworem w jednym.
Po prostu człowiekiem z wadami i zaletami." 

 

Zdecydowanie polecam tę serię. Czytając Tron prawdy utwierdziłam się w tym, że uwielbiam twórczość Pepper Winters. Mam nadzieję, że doczekamy się kolejnych książek tej autorki. 
 




Dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu za egzemplarz książki.
 
 



http://www.wydawnictwokobiece.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...